sâmbătă, 9 iulie 2011

Cuvinte potrivite pentru femei splendide

Aceasta este prima mea poezie. A fost scrisa acum doi ani, cand eram un mare fan al trupei Parazitii. Lectura placuta! :)


Ne-am intalnit total intamplator:
Eu ma plimbam, tu-ti duceai porcul la abator.
Prin parc vantul se-ntetea;
Se auzeau in departari urete de lup si de catea . . .

Gardianul te-a oprit grabit,
Dar dupa ce i-ai spart capul de zid
Te-a intrebat nedumerit:
"Cat mai e kilu' de granit?"
Apoi a lesinat, subit.

L-am ajutat sa se ridice si te-am vazut,
Posesoarea de porc maltratat si batut,
Dependenta de sunca si de bani
Lucruri de care nu te desparteai de ceva ani.

Atunci pentru prima data m-am indragostit
De o halca de carne metamorfozata stupid,
Si acum imi amintesc cu dor
De ziua in care ma plimbam prin parc iar tu-ti duceai porcul la abator.

Ma bucur ca n-am fost asa de idiot
Sa-ti cer sa devii in viata al meu copilot.
Astfel as fi ajuns un slabanog stupefiat
Condus de un animal pus la ingrasat.

Poate ar trebui sa inchei acum poezia, deci inchid,
Halca de carne metamorfozata stupid.

P.S.: Aceasta poezie este un pamflet
Si daca n-o tratati ca atare o sa regret.


Si acum sursa de inspiratie:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu